Monday, April 20, 2009

FirsT Tag.... ^-^

1. Bekas kekasih saya adalah:

HuhUhU.. teda... minat adala.. wakKakakakaka.....


2. Saya sedang mendengar:

Bitter Heart by Zee Avi.. hahahahaha

3. Mungkin saya patut:

Stop sekejap on9 sebab bapaku mo baca berita d internet... hahahahaha


4. Saya suka:

online-ning + downloading .. wakakakakakaka

5. Sahabat2 baik saya:

my BFF.. FTD... hahahahaha.... (sorry zarip aq ubah jawapanmu) wakakakakaa


6. Saya tak paham:

when somebody speak other than Bm and english... Or martians... wahahahahahaha!

7. Saya kehilangan:

aq punya cd ps1 suikoden 1...... waaa~!!


8. Ramai orang berkata:

kau dapat tawaran matrix?


9. Makna nama saya:

tanyala c zharif A.. hahahahahah..

10. Cinta itu adalah:

bukan sahaja buta.. malahan pekak.... HAHAHAHAHAHAHAHAAH! =))


Definitions of love on the Web plak:

# a strong positive emotion of regard and affection; "his love for his work"; "children need a lot of love"
# any object of warm affection or devotion; "the theater was her first love"; "he has a passion for cock fighting";
# have a great affection or liking for; "I love French food"; "She loves her boss and works hard for him"
# beloved: a beloved person; used as terms of endearment
# get pleasure from; "I love cooking"

11. Di suatu tempat, seseorang sedang:

Buat kerja sendiri... wakakakakakaka....

12. Saya akan cuba:

jadi rajin.... utk segala aspek.... wakakakakakaka....

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..

Menurut kamus Dewan edisi ketiga, SELAMANYA bermaksud:
jangka masa yang lama dan berterusan....

In english means forever, which based on Oxford dictionary it means:
for all time, permanently.. eternity....

14. Telefon bimbit saya:

ntah d mana... kadang2 saya terpaksa call utk mencari d mana lokasinya... hahahahaha

15. Bila saya terjaga dari tidur:

trus p dapur minum air..... hahahahaha.... ku waktu pagi plak...
merungut tak tentu pasal... wakakakakakak


16. Saya paling meluat apabila:

bila seseorang membuat perkara2 yg menjijikkan.... wakakakaak

17. Pesta/Parti adalah:

Fiesta... that means... enjoy!!!wakakakakakakakakakakaakakakak!!!

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah:

POKEMON dan DIGIMON... wakakakakakaakka....

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah:

masa sekolah rendah... sebab.. RAMAI KAWAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan Ndak payah sgt struggle belajar....

20. Hari ini:

tgh download manga.... =)


21. Malam ini saya akan:

buka ym kot.... wakakakaka sambil download manga... =D


22. Esok pula saya akan:

sambung download manga... wakakakkaka ^^,


23. Saya betul2 inginkan:

a collection of suikoden games, manga, OST...... bla bla bla....
asalkan suikoden.... hahahahaha


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

yeah... ndada sdh jerawatku... baru kau tau jerawat!


25. Pusat membeli belah atau arked permainan:

dua2... aq suka men game sama shopping... wakakakakakakaka....


26. Makan Barat atau Jepun:

hahahaha.... asalkan halal.... aq sapu... hahahahahahahahahahaha!!!


27. Bilik yg terang atau gelap:

gelap.. kalau tidurla... kalau terang... utk tgh membaca... atau tgh online... atau tgh depan kom.. atau tgh study...

28. Makanan segera adalah:

makanan yang tidak menyihatkan tapi sedap d makan.. wakakakakakaka....


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang adalah:

Ya mak.. kejap...


30. Siapa yang anda nak tag?

sepa2 yang baca blogku... wakakakakaka

No comments:

Post a Comment